TGIF

Thank God It's Friday!!! Mycket står på schemat idag. Jag ska plugga lite nu på morgonen inför en redovisning som jag har idag. Jag känner mig rätt så säkert på den eftersom att jag övade in hela skiten i tisdags då jag trodde att jag skulle ha den då :P Det är bara bra att vara lite extra förberedd. Så jag börjar skoldagen med lite gympa och sedan blir det redovisning. Soft dag ändå. 
 
Efter det så ska jag ut till stallet och rida en häst. Vår anställda i stallet har blivit sjukskriven den här veckan så jag ska hjälpa henne att rida hennes häst. Red honom i tisdags också. Riktigt rolig häst. Han var inte jättestark i sig men hade en himla härlig inställning till att arbeta, det tycker jag om! Så idag tänkte jag sätta lite mer press på honom, sjunka ner lite extra i sadeln och arbeta lite mer. Det ser jag fram emot!
 
Efter det så är det raka vägen hem för sedan dyker massa tjejer upp för att föra hos mig. Det blir kul, för sedan drar vi ner på Harrys där Rubeck har ordnat ett High School Party. Är fortfarande lite osäker på min outfit, men det får bli som det blir! Brukar inte vara bästa outfiten som avgör kvällen direkt, utan vilka man hänger med ;)
 
Nej nu ska jag börja packa lite gympa grejen medan jag går runt och övar på talet.
Vi hörs under dagen! :)
 
 
 
 
 
Allmänt, Me,myself and I | |
Upp