Who is your Valentine?

Godmorgon finingar! 
Vaknade upp pigg som en höna klockan 8 imorse och har haft en lugn Alla Hjärtans Dag morgon med frukost, fixa lite på naglarna och lite surfing på bloggar. Jag kanske inte ska ha lugna mornar egentligen med tanke på belastningen i skolan nu... Men jag kände att en lördag som denna, så kan jag skämma bort mig själv lite i alla fall ;)

Dagen idag ser ut så att jag snart ska ut till stallet och få en markarbeteslektion av Mirre. Det blir den första lektionen på hästen jag hjälper till att rida nu då ägaren är sjukskriven. Det blir en kul aktivitet att börja dagen på. 

Singel som jag är, så blir det ju ingen romantik ikväll inte :P Men jag och Emelie har planerat att käka lite gott, ha det mysigt och sedan kolla lite film. Känns otroligt deppigt att behöva sitta hemma själv, så umgänge med en bästa kompis går inte att överskatta! För alla singlar så blir denna dag faktiskt ett perfekt dag för att umgås lite extra med vänner och kanske lyxa till det lite med extra goda saker. 

Kommer att komma lite bilder under dagen och kvällen. Ni får ha en fantastisk Alla Hjärtans Dag så länge :D


Allmänt, Me,myself and I | |
Upp