Sista terminen dödar mig...

När jag gick på jullov så visste jag att jag hade 6 inlämningar efter lovet... Varav 2 stycken av dem är feta vetenskapliga arbeten. Nu när jag började skolan så kom ytterligare 1 prov upp. Det är galet och jag vet inte hur jag kommer att orka med den sista terminen. Det är såklart att studenten motiverar mig som fasiken, men jag vet känslan av att ha så mycket att göra att jag får ångest. 

Jag lyckades skicka in en uppgift igår, en vecka innan inlämningdatumet. Så det känns bra! Har dock en uppgift som ska in imorgon som jag inte ens har börjat på. Vet därför inte varför jag sitter och bloggar just nu. Vart värsta zoombin idag efter stallet. Hade i ambition att plugga svenska, engelska och gymnasiearbete. Allt rann ut i sanden...

Skulle vilja säga till alla som går i högstadiet nu, och eventuellt till och med ska välja gymnasieskola nu. Välj något ni är intresserade av. Skit i vad andra väljer, det segaste som finns är att sitta i min situation där varannan kurs har med samhällskunskap att göra och jag HATAR samhällskunskap... Jaa det är "lättare" än natur, men det är otroligt drygt att ha flera inlämningar och prov i kurser som man inte är det minsta intresserad av. 

Nej nu måste jag sätta igång med en svenska uppgift... När den har skickats in så ska jag belöna mig själv genom att titta på bilder på studentmössor(som för övrigt redan är beställd). Finns det något snyggare lixom... Längtar till mösspåtagning! :D


Allmänt | |
Upp