Over Knee Boots

En höstfavorit som i år är hetare än någonsin är Over Knee Bootsen. Känner att jag måste införskaffa mig i alla fall ett par i någon naturlig färg, antingen svart eller mer mot beige hållet. Vore hur schysst som helst att ha på sig på utekvällar, middagar ute eller om man bara känner för att se lite snyggare ut på en fika i stan. Har redan i huvudet hur man kan kombinera dem med vita eller svarta jeans och en höstfärgad stickad tröja. Skulle definitivt vilja ha ett par tills jag fyller år och ska köra klackarna i taket på Harrys :P
 
Här är några favoriter som jag har plockat ut. 
 
   
 
         Länk till nr 1 HÄR                            Länk till nr 2 HÄR                        Länk till nr 3 HÄR
 
 
Några andra riktiga skönheter som jag har kollat in ett tag är modellen Tight High Lace Up Boot från Nelly. De finns i 3 olika färger/material. De är så sjukt snygga och lite annorlunda. Frågan är ju dock vilka man ska välja. Min personliga favorit var de svarta i nätmaterial tills de oranga i mockaimitation kom, då vart jag helt såld på dem. Som sagt, riktiga skönheter! 
 
  
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp