Liten har blivit stor

Alltså tänk att det var över ett år sedan som vi tog hem världens lilla plupp som blev våran Wiggo. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att han skulle vara så liten som han var när vi hämtade honom. Det var bara en fluffig liten tjock pälsboll som trippade runt. Världens sötaste och kaxigaste valp. Kom ihåg att han redan dagen efter han kom hem skällde till när han lekte med sin leksan, en riktig liten mupphund.
 
Såhär över ett år senare så älskar jag honom fortfarande obeskrivligt mycket. Han kanske inte är lite sötgullig längre men jäklar vad snygg han är. Han ser ut som en ståtlig hund med mycket uttryck och personlighet och det går inte en dag utan att jag känner mig stolt över att vi har en sån underbart härlig hund. Hur gammal han än blir så kommer han alltid att vara vår lilla mupphund som underhåller vår familj och gör den hel. 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp